Харківське вище професійне училище сфери послуг

Українська література

Викладач української мови та літератури Ягодіна Наталія Іванівна.

За консультаціями звертатися по телефону 09719180975

Електронна пошта nataliayagodnie@gmail.com

Дата

№ групи

Урок

Тема

Матеріали до уроку

Домашнє завдання

12.03 32 31 Контрольна робота з теми №3 Завдання для контрольної роботи взяти через вайбер Повторити вивчений матеріал
12.03 33 31 Позакласне читання . Сучасна література. Ознайомитись з творчісю С Жадана Написати аналіз  на будь-який тівр поета
12.03 25 26 Провідна роль поезії у 1920-ті роки. Потужне ліричне самовираження, емоційне переживання пореволюційної епохи, її духовних катаклізмів.

Основне з життя і творчості поета. Трагізм його творчої долі. Найбільший модерніст 1920-х років.

Ст. 19-22 вивчити біографію митця Вивчити

напам’ять: 1 поезію(на вибір).

12.03 26 26 Звернення до «вічних» тем, мотивів, особливості віршування; потужне ліричне «Я» як символ нової людини; поєднання тенденцій символізму, неоромантизму, експресіонізму, імпресіонізму. Феномен «кларнетизму». Вітаїстичність як наскрізна оптимістична тональність, життєствердна настроєвість (зб. «Соняшні кларнети»). Ст. 23-26  аналіз творчості митця –конспект Скласти 3 тести
13.03 33 6 Образи Івана та Марічки як втілення романтичної ідеї незнищенності кохання. Чимтати повість,

Ст. 94  скласти паспорт твору

Виписати цитати до х –ки Івана
16.03 35 36 Література елітна і масова. Постмодернізм як один із художніх напрямів мистецтва 1990-х років, його риси. Сучасні часописи та альманахи. Ст. 336 опрацювати матеріал Виписати сучасні часописи
16.03 27 32 Розгалуженість сюжету. Барокове поєднання високого (духовного) і низького (буденного): дім на горі як фортеця нашої духовності, душі, підніжжя гори як поле боротьби добра і зла, світла і темряви. Ст. 317-319

Читати роман

« Дім на горі», пояснити проблему боротьби добра і зла, світла і темряви.

Читати роман

« Дім на горі»

16.03 36 4 . Автобіографізм «Іmpromtu phantasie» («Фантазія-експромт»). Становлення особистості, цілеспрямованої  й цілісної натури. Образ ліричної героїні новели-роздуму. Ст. 105-107  виписати  паспорт твору,  дати відповіді на питання ст106 Написати  ваше враження від прочитання твору
16.03 37 4 Образи нових жінок-інтелектуалок: талановитої піаністки Софії, аристократичної Марти, пристрасної і вольової художниці Ганнусі у «Valse melancolique» («Меланхолійний вальс»). Роль образу мелодії вальсу у відтворенні внутрішнього світу героїнь. Ст. 110=113

Виписати сюжетні лінії твору

Ох-ти головних героїнь твору

Дати відповіді на питання ст. 113
17.03 31 3 Повість «Тіні забутих предків».
Трагічна доля Івана й Марічки як наслідок суперечності між мрією та дійсністю
Ст. 94-96 –написати паспорт твору

 

Ох-ти Івана та Марічку
17.03 33 33 Позакласне читання . Сучасна література Ознайомитись з творчісю С Жадана Написати аналіз  на будь-який тівр поета
17.03 34 33 СУЧАСНА УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
(огляд)Історико-культурна картина літератури кінця ХХ – початку ХХІ ст. (на шляху до нового відродження). Літературні угруповання (Бу-Ба-Бу, «Нова дегенерація», «Пропала грамота», «ЛуГоСад» та ін.). Творчість Г. Пагутяк, Ю. Андруховича, О. Забужко, І. Римарука, В. Слапчука та ін. Утворення АУП (Асоціації українських письменників).
Ст. 336-339 опрацювати матеріал Читати твори  Ю Андруховича, зробити аналіз будь-якого його твору
19.03 34 31 СУЧАСНА УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
(огляд)Історико-культурна картина літератури кінця ХХ – початку ХХІ ст. (на шляху до нового відродження). Літературні угруповання (Бу-Ба-Бу, «Нова дегенерація», «Пропала грамота», «ЛуГоСад» та ін.). Творчість Г. Пагутяк, Ю. Андруховича, О. Забужко, І. Римарука, В. Слапчука та ін. Утворення АУП (Асоціації українських письменників).
Ст. 336-339 опрацювати матеріал Читати твори  Ю Андруховича, зробити аналіз будь-якого його твору
19.03 35 31 Література елітна і масова. Постмодернізм як один із художніх напрямів мистецтва 1990-х років, його риси. Сучасні часописи та альманахи. Виписати ознаки елітарної  літератури та ознаки масової літ-ри Читати новели Г.Пагутяк
19.03 27 26 Художнє відтворення національно-визвольного пробудження народу, уславлення борців за вільну Україну («Пам’яті тридцяти», «Одчиняйте двері…»). Ст. 4-10  конспект

Аналіз поезїй

Ст. 10 дати відповіді на питання
19.03 28 26  Євген Плужник

«Вчись у природи творчого спокою…», «Ніч… а човен – як срібний птах!..»

Один із провідних поетів «розстріляного відродження». Його творча біографія, трагічна доля. Сповідальність, ліричність, філософічність лірики. Урівноваженість душевного стану ліричного героя, мотив туги за минущістю краси, гармонією світу і людини, мить і вічність у чуттєвому вираженні.

 

Ст..29-32 –конспект  читати твори митця, дати їм аналіз напам’ять: 1 поезію (на вибір).
19.03 35 33 Література елітна і масова. Постмодернізм як один із художніх напрямів мистецтва 1990-х років, його риси. Сучасні часописи та альманахи. Виписати ознаки елітарної  літератури та ознаки масової літ-ри Читати новели Г.Пагутяк
19.03 36 33

ЛІТЕРАТУРА РІДНОГО КРАЮ

Ознайомлення з письменниками-земляками та їхніми творами.

Ознайомитись з творчістю поетів -чугуївців Створити презентацію до   вивчення творчості поетів -земляків
19.03 37 33 Бесіда про твори, вивчені упродовж навчального року Написати відгук на твір, який найбільш запам’ятався. Повторити вивчений матеріал
20 03 38 33 Зосередження уваги на їхніх художніх особливостях, новаторстві (на тлі відповідного відрізка часу). Виписати  поняття : постмодернізм, масова та елітарна література. Повторити вивчений матеріал
20 03 39 33 Підсумкова контрольна робота. Завдання для контрольної роботи взяти через вайбер Повторити вивчений матеріал
20 03 28 32 Барокові притчеві мотиви і символи (самотність, роздвоєння людини, блудний син, дорога). Жіноче начало і чоловіче у творі. Притчевість образів, епізодів. Ст. 317-324  конспект Дати характеристику Іванові Козопасу
23/03 36 36 «ЛІТЕРАТУРА РІДНОГО КРАЮ. Ознайомлення з письменниками-земляками та їхніми творами
»
Опрацювати творчість В.Родіонова, П.Василенка (створити рекламу творчості митців) Надішліть виконані завдання викладачеві (дивись посилання) або здайте після закінчення карантину.
23/03 36 31 «ЛІТЕРАТУРА РІДНОГО КРАЮ. Ознайомлення з письменниками-земляками та їхніми творами» Опрацювати творчість В.Родіонова, П.Василенка (створити рекламу творчості митців) Надішліть виконані завдання викладачеві (дивись посилання) або здайте після закінчення карантину.
23/03 30 26 Максим Рильський *«Солодкий світ!..», «У теплі дні збирання винограду»
Різногранний творчий шлях М.Рильського, рання творчість. Філософічність, афористичність його лірики. Мотиви пошуків душевної рівноваги, краси в житті та в душі, вітаїзм, сповідальність, життєлюбство. Захоплення красою й величчю світу (*«Солодкий світ!..»). Сонет «У теплі дні збирання винограду» – вишуканий зразок неокласичної інтимної лірики. Краса природи, краса людини та її почуттів. Звернення до античних образів
Ст 37-41.Прочитати текст, опрацювати матріал Надішліть виконані завдання викладачеві (дивись посилання) або здайте після закінчення карантину. Вивчити напам’ять: 1 поезію (на вибір)
24/03 22 22 Звернення до «вічних» тем, мотивів, особливості віршування; потужне ліричне «Я» як символ нової людини; поєднання тенденцій символізму, неоромантизму, експресіонізму, імпресіонізму. Феномен «кларнетизму». Вітаїстичність як наскрізна оптимістична тональність, життєствердна настроєвість (зб. «Соняшні кларнети») Конспект ст..17-23 Надішліть виконані завдання викладачеві (дивись посилання) або здайте після закінчення карантину
24/03 23 22 Художнє відтворення національно-визвольного пробудження народу, уславлення борців за вільну Україну («Пам’яті тридцяти», «Одчиняйте двері…»). Ст..23-29. Виконати (письмово ) завдання №11, д\з № 2. Надішліть виконані завдання викладачеві (дивись посилання) або здайте після закінчення карантину…»). Вивчити напам’ять: 1 поезію(на вибір).
24/03 27 23 Розвиток національного театру («Березіль» Леся Курбаса, Харківський театр ім. І.Франка), драматургії 1920−1930 рр. (від ідеологічних агіток до психологічної драми). П’єси В.Винниченка, М.Куліша, І.Дніпровського, І.Кочерги, Я.Мамонтова на перетині традицій «корифеїв», зарубіжної класики і модерної драматургії Опрацювати матеріал підручника ст. 115-117. Прочитати п’єсу М.Куліша «Мина Мазало» Надішліть виконані завдання викладачеві (дивись посилання) або здайте після закінчення карантину
24/03 28 23 Микола Куліш. Основне про життєвий і творчий шлях митця. Зв’язок із театром Л.Курбаса. Національний матеріал і вселюдські, «вічні» мотиви та проблеми у п’єсах. Ст. 117-121.-виписати хронологічну таблицю на тему « Життя і творчість М.Куліша» Надішліть виконані завдання викладачеві (дивись посилання) або здайте після закінчення карантину
24/03 29 32 УКРАЇНСЬКА ІСТОРИЧНА ПРОЗА. Павло Загребельний «Диво» (розділи: «Рік 992. Великий сонцестій. Пуща», «Рік 1004. Весна. Київ», «Рік 1004. Літо. Радогость», «Рік 1028. Теплінь. Київ», «Рік 1032. Київ», «Рік 1037. Осінній сонцеворот. Київ») Коротко про письменника. Загальна характеристика історичної прози Підручник ст..325- 331. конспект. Читати скорочено роман «Диво» Надішліть виконані завдання викладачеві (дивись посилання) або здайте після закінчення карантину
24/03 30 32 Історична основа й художній вимисел у романі «Диво». Софія Київська як історична пам’ятка та художній символ. Образ Сивоока (проблема творчого начала в людині, свободолюбства, людської гідності). Князь Ярослав Мудрий (проблема влади й людини). Підручник ст. 331-336.Виписати цитати до хар-ки героїв роману. Надішліть виконані завдання викладачеві (дивись посилання) або здайте після закінчення карантину
25/03 37 31 УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО. Бесіда про твори, вивчені упродовж навчального року. Написати відгук на твір, який найбільш запам’ятався. Надішліть виконані завдання викладачеві (дивись посилання) або здайте після закінчення карантину
25/03 38 4 Глибокий психологізм твору як новаторство О. Кобилянської. Ст. 112.Опрацювати запитання на ст. 112. Виконати письмово завдання № 11.ст 112 Надішліть виконані завдання викладачеві (дивись посилання) або здайте після закінчення карантину
25/03 31 32 Наскрізні проблеми: людина перед вибором, людина у процесі самопізнання та самоствердження, людина-творець Скласти порівняльну характеристику Сизоока та Ярослава Мудрого. Надішліть виконані завдання викладачеві (дивись посилання) або здайте після закінчення карантину
25/03 32 32 Контрольна робота з теми №3 Див. завдання в елекронній пошті Надішліть виконані завдання викладачеві (дивись посилання) або здайте після закінчення карантину
26/03 37 36 УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО Бесіда про твори, вивчені упродовж навчального року. Написати відгук на твір, який найбільш запам’ятався. Надішліть виконані завдання викладачеві (дивись посилання) або здайте після закінчення карантину
26/03 38 31 Зосередження уваги на художніх особливостях, новаторстві сучасної української літератури. Ст..239-249. Виписати поняття : постмодернізм, масова та елітарна література. Надішліть виконані завдання викладачеві (дивись посилання) або здайте після закінчення карантину
27/03 38 36 Зосередження уваги на художніх особливостях, новаторстві сучасної української літератури. Ст..239-249. Виписати поняття : постмодернізм, масова та елітарна література. Надішліть виконані завдання викладачеві (дивись посилання) або здайте після закінчення карантину
27/03 39 36 Підсумкова контрольна робота Див. завдання в елекронній пошті. Надішліть виконані завдання викладачеві (дивись посилання) або здайте після закінчення карантину
27/03 34 6 Твір за творчістю М.Коцюбинського Напишіть творчу роботу на одну з тем:
А) Твір-роздум «Чому кохання – вічна таїна?» (за повістю М.Коцюбинського «Тіні забутих предків»)
Б) Мій улюблений твір у мистецькій спадщині М.Коцюбинського.
Надішліть виконані завдання викладачеві (дивись посилання) або здайте після закінчення карантину
27/03 35 6 Ольга Кобилянська. Життя і творчість. Формування світогляду письменниці (вплив європейської культури, українського феміністичного руху). Її проза – зразок раннього українського модернізму. Жанрові особливості, провідні теми та ідеї. Ст..101-105.
Прочитати, скласти план біографії О.Кобилянської, читати новели «Іmpromtu phantasie» («Фантазія-експромт»), «Valse melancolique» («Меланхолійний вальс»).
Надішліть виконані завдання викладачеві (дивись посилання) або здайте після закінчення карантину
30.03 34 32 Сучасна українська література (огляд) Ознайомитися з сучасними  літературними угруповуваннями , визначити три стильові спрямування літературної творчості сьогодення Читати  твір  Г.Пагутяк « Потрапити в сад»
30.03 31 26 Контрольна робота з теми Див. завдання в елекронній пошті. Чимтати твір М.Хвильового « Я (романтика)».
30.03 39 31 Підсумкова контрольна робота.

 

Див. завдання в елекронній пошті.
31.03 24 22 Євген Плужник

Один із провідних поетів «розстріляного відродження». Його творча біографія, трагічна доля..

 

Прочитати вірші «Вчись у природи творчого спокою…», «Ніч… а човен – як срібний птах!..»Опрацювати матеріал на ст. 29-32 , акцентувати увагу на  сповідальність, ліричність, філософічність лірики. Урівноваженість душевного стану ліричного героя, мотив туги за минущістю краси, гармонією світу і людини, мить і вічність у чуттєвому вираженні. Вивчити напам’ять: 1 поезію (на вибір).
31.03 25 22 «КИЇВСЬКІ НЕОКЛАСИКИ»

Група «київських неокласиків.

Ст..35-37

Опрацювати матеріал, виписати все про неокласицизм, визначити творче кредо неокласиків , орієнтація на традицію, класичну форму вірша

Читати поезію М Рильського та М.Зерова
31.03 28 23 Сатирична комедія «Мина Мазайло». Проблема готовності українського суспільства бути українським (на прикладі позиції, поведінки дійових осіб). Специфіка комедійного жанру: про серйозне легко, грайливо. Ст121. Виписати паспорт  комедії, переглянути  документальний фільм « Розстріляне відродження» М.Куліш ( В ютубі) дати відповіді на питання №6-ст..125.

Акцентувати увагу на розвінчанні національного нігілізму, духовної обмеженості на матеріалі українізації (Мина, Мокій, дядько Тарас, тьотя Мотя).

Виписати цитати до х-ки  Мини, т.Моті, Мокія.

Виконати завдання № 7

Відповіді на питання 1,2,3,-письмово

31.03 29 23 Сатиричне викриття бездуховності обивателів, що зрікаються своєї мови, культури, родового коріння.

Драматургічна майстерність автора.

Дати письмову характеристику Мині Мазало.

Поміркувати письмово на

тему :  «Актуальність п’єси для нашого часу.»

Підготуватися до к /роботи,

Створити презентацію до теми « Мина Мазало» М .Куліша»

31.03 35 32 Література елітарна і масова .Постмодернізм. Сучасні часописи та альманахи Ст. 240 прочитати матеріал, виписати визначення –постмодернізм, масова та елітарна література. Виписати

сучасні часописи та альманахи

Ознайомитися з творчістю Ю.Андруховича
31.03 36 32 Література рідного краю Поети Чугуївщини – створити презентацію, Ознайомитись з творчістю С.Жадана.
1.04 40 33 Узагальнення і підсумок вивченого.

 

опрацювати тести  онлайн-готуємось до ЗНО
1.04 40 36 Узагальнення і підсумок вивченого.

 

опрацювати тести  онлайн-готуємось до ЗНО
1.04 37 32 УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО Повторити твори, вивчені упродовж навчального року.

Написати відгук на твір, який найбільш запам’ятався.

опрацювати тести  онлайн-готуємось до ЗНО
1.04 38 32 Зосередження уваги на художніх особливостях, новаторстві  сучасної української літератури Ст..239-249

Виписати  поняття : постмодернізм, масова та елітарна література.

опрацювати тести  онлайн-готуємось до ЗНО
2.04

 

39 31 Підсумкова контрольна робота.

 

Див. завдання в елекронній пошті або на вайбері
3.04 31 3 Повість «Тіні забутих предків».
Трагічна доля Івана й Марічки як наслідок суперечності між мрією та дійсністю
Почитати повість, опрацювати матеріал на ст. 94-98

Дати відповідь на питання  ст. 98,  №2-письмово

Скласти план до характеристики Івана та Марічки
3.04 36 6 Автобіографізм «Іmpromtu phantasie» («Фантазія-експромт»). Становлення особистості, цілеспрямованої  й цілісної натури. Образ ліричної героїні новели-роздуму. Прочитати новелу, виписати наскрізні теми твору,Виконати завдання на ст. 109 , № 8- письмово Прочитати новелу «Меланхолійний вальс».
3.04

 

37 6 Образи нових жінок-інтелектуалок: талановитої піаністки Софії, аристократичної Марти, пристрасної і вольової художниці Ганнусі у «Valse melancolique» («Меланхолійний вальс»). Роль образу мелодії вальсу у відтворенні внутрішнього світу героїнь. Ст. 110. Виписати пасторт до новели, скласти порівняльну характеристику трьох героїнь новели. Виконати завдання на ст. 112. Ст. 112  дати письмову відповідь на питання № 11.
6.04 32 26 Жанрово-стильове розмаїття. Нові теми, проблеми..

Микола Хвильовий (М.Фітільов)

Життєвий і творчий шлях. Провідна роль у літературно-мистецькому житті 1920-х років. Романтичність світобачення. Участь у ВАПЛІТЕ, у дискусії 1925-1928 рр

Ст. 43-45 опрацювати

Створити паспорт М. Хвильового(Ст. 45-47)

Читати новелу «Я (Романтика)»
6.04 33 26 «Я (Романтика)» – новела про добро і зло в житті та в душі. Проблема внутрішнього роздвоєння людини між гуманізмом і фанатичною відданістю революції, між загальнолюдськими, вічними цінностями й політичною кон’юнктурою. Опрацювати ст. 47 – 49. дати письмові  відповіді на питання

№ 6, тести – 1,2 ,3

 

Ст. 50 Завдання № 1
7,04 26 22 Максим Рильський

*«Солодкий світ!..», «У теплі дні збирання винограду»

Різногранний творчий шлях М.Рильського, рання творчість. Філософічність, афористичність його лірики. Мотиви пошуків душевної рівноваги, краси в житті та в душі, вітаїзм, сповідальність, життєлюбство. Захоплення красою й величчю світу (*«Солодкий світ!..»). Сонет «У теплі дні збирання винограду» – вишуканий зразок неокласичної інтимної лірики. Краса природи, краса людини та її почуттів. Звернення до античних образів.

Ст 37-41.Прочитати текст, опрацювати матеріал  . Написати конспект теми «Мотиви пошуків душевної рівноваги, краси в житті та в душі, вітаїзм, сповідальність, життєлюбство» Вивчає напам’ять: 1 поезію (на вибір).Підготуватися до к \роботи
7.04 27 22 Контрольна робота з теми Див. завдання в елекронній пошті.або на вайбері

 

Читати  новелу М.Хвильового « Я (романтика)»
7.04 30 23 Сатиричне викриття бездуховності обивателів, що зрікаються своєї мови, культури, родового коріння.

Драматургічна майстерність автора. Актуальність п’єси для нашого часу.

Виконати письмово завдання № 1,2,3.-тести, та  7.  8 (ст. 125) Ст. 126  Завдання 2,3.
7.04 31 23 Контрольна робота з теми Див. завдання в елекронній пошті.або на вайбері

 

Читати  твори Б.-І. Антонича
7.04 39 32 .Підсумкова контрольна робота.

.

 

Див. завдання в елекронній пошті.

 

7.04 40 32 Узагальнення та підсумок вивченого опрацювати тести  онлайн-готуємось до ЗНО
10.04 32 3 Світ людини у зв’язку зі світом природи. Фольклорне тло твору. Образи й символи твору Виписати  звичаї та обряди, з якими ви зустрілися в творі,

Виконати завдання № 3, 6 ( ст. 98) –письмово

Ст. 100 опрацювати відпові, № 10- письмово
10.04 38 6 Глибокий психологізм твору як новаторство

О. Кобилянської.

Визначити психологічні проблеми новел,Дати відповіді на питання № 6 , 8 –письмово (ст. 112) Ст. 112 виконати завдання № 11.

Читати повість « Земля»  О.Кобилянської.

10.04 39 6 Позакласне читання. Опрацювати повість О Кобилянської  « Земля» . Скласти порівняльну х-ку Михайла та Сави
10.04 40 6 Василь Стефаник  Життя і творчість Ст. 114-121 прочитати скласти план біографії митця. Виписати визначення -експресіонізм Прочитати новелу « Камінний хрест»
13.04 41 4 Новаторство письменника. «Камінний хрест» – психологічне розкриття теми еміграції. Історична основа твору. Сюжетно-композиційні особливості. Трагічна подія – композиційний центр новел. Драматизм конфлікту, емоційна загостреність зображуваного- пояснити письмово.Характеристика Івана Дідуха Знайти матеріал про еміграцію 19 ст.
13.04 34 26 Юрій Яновський
Творча біографія письменника, загальна характеристика творчості. Ю.Яновський і кіно. Романтичність світовідчуття.
Ст. 69  Створити паспорт  митця.
Читати  роман « Майстер корабля»,
Писати прототипи до герої роману
13.04 35 26 Новаторство художньої форми («Майстер корабля»): модерний сюжет, що інтригує, умовність фабули, зміщення часопростору. Опрацювати матеріал ст. 69 72  виписати: Проблеми творення нової української культури, духовності української людини, її самоусвідомлення в новій дійсності, символічність образів. Ох-ти еоромантичні герої То-Ма-Кі, Режисер, Сев, Тайях та їх прототипи, модерністські образи Міста, Моря.
13.04 41 6 Новаторство письменника. «Камінний хрест» – психологічне розкриття теми еміграції. Історична основа твору. Сюжетно-композиційні особливості. Трагічна подія – композиційний центр новел. Драматизм конфлікту, емоційна загостреність зображуваного- пояснити письмово.Характеристика Івана Дідуха Знайти матеріал про еміграцію 19 ст.
14.04 28 22 Жанрово-стильове розмаїття. Нові теми, проблеми..
Микола Хвильовий (М.Фітільов)
Життєвий і творчий шлях. Провідна роль у літературно-мистецькому житті 1920-х років. Романтичність світобачення. Участь у ВАПЛІТЕ, у дискусії 1925-1928 рр
Ст. 43-45 опрацювати
Створити паспорт М. Хвильового(Ст. 45-47)
Читати новелу «Я (Романтика)»
14.04 29 22 «Я (Романтика)» – новела про добро і зло в житті та в душі. Проблема внутрішнього роздвоєння людини між гуманізмом і фанатичною відданістю революції, між загальнолюдськими, вічними цінностями й політичною кон’юнктурою. Опрацювати ст. 47 – 49. дати письмові  відповіді на питання № 6, тести – 1,2 ,3 Ст. 50 Завдання № 1
14.04 32 23 Автономність, відкритість зарубіжним традиціям і новітнім процесам, розвиток літератури в Західній Україні до 1939 р. Ст. 132  конспект Читати поезію Б.-І.Антонича
14.04 33 23 Богдан-Ігор Антонич
«Зелена євангелія», «Різдво», *«Коляда»
Коротко про митця. Аполітичність, наскрізна життєствердність, метафоричність і міфологізм поезій; екзотика лемківського краю в контексті вселюдських мотивів. Лемківська конкретика як джерело образних асоціацій
. «Зелена євангелія» – нерозривна єдність природи і людини, ідея життєствердження. Поєднання язичницьких мотивів із християнськими («Різдво», *«Коляда»). Роздуми над поезією Б.-І.Антонича . напам’ять: 1 поезію (на вибір
17.04 42 6 Багатозначність символічних образів. Камінний хрест – уособлення долі людини. Ідея нерозривної єдності Івана Дідуха з полем, рідною землею. Останній танець Івана Дідуха перед від’їздом з села як символ трагізму і розпачу прощання з рідним краєм. Дати відповіді на питання ст. 125
Завдання № 10, 13 – письмово
Підготуватися до написання к-роботи
17.04 43 6 Контрольна робота з теми №2 Див. завдання в елекронній пошті, або по вайберу
17.04 44 6 Володимир Винниченко
Життя і творчість, громадська і політична діяльність. Винниченко-художник.
Прозові й драматичні твори. Перший український науково-фантастичний роман «Сонячна машина», його популярність у 1920-ті роки. Успіх п’єс В.Винниченка на світовій сцені.
Ст. 126 – 133  ознайомитись  з біографією та творчим шляхом митця, написати план біографії Читати новелу « Момент»

21 04

30

22

Реальне та уявне у творі. Образ ліричного «Я». Роль присвяти. Образ матері, його символічність.

Ст. 46-50 прочитати, виписати різні душевні стани героя, створити літературний паспорт твору. Переглянути в ютубі короткометражний фільм .Виконати завдання 1,2,3,6 ст 49

Ст. 49  дати відповіді на питання 8-12

21 04

31

22

Юрій Яновський

Творча біографія письменника, загальна характеристика творчості. Ю.Яновський і кіно. Романтичність світовідчуття. Романтизована стихія національно-визвольного руху (роман «Чотири шаблі»). Роман у новелах «Вершники» – зразок соцреалізму.

Ознайомитись з біографією Ю.Яновського (ст. 64-70)проаналізувати творчий шлях митця

Читати роман « Майстер корабля»

24 04

33

3

Образи Івана та Марічки як втілення романтичної ідеї незнищенності кохання.

Читати повість,

Ст. 94  скласти паспорт твору

Виписати цитати до х –ки Івана

24 04

44

6

Володимир ВинниченкоЖиття і творчість, громадська і політична діяльність. Винниченко-художник.Прозові й драматичні твори. Перший український науково-фантастичний роман «Сонячна машина», його популярність у 1920-ті роки. Успіх п’єс В.Винниченка на світовій сцені.

Ст126 -132,написати хронологічну таблицю життєвого та творчого шляху митця дати відповіді на питання на ст. 131

Читати новелу « Момент»

24 04

45

6

Поєднання в новелі «Момент» реалістичного змалювання дійсності та філософського підтексту (плинність життя, щастя людини, мить – частинка вічності тощо). Образ панни (Мусі) – утілення ідеї вічної жіночності, краси. Імпресіонізм новели.

Ст. 133.написати літературний паспорт новели,виконати завдання № 1,2,3, 4, 5

Завдання №6,11 -письмово

24 04

46

6

Значення літературно-художньої спадщини В.Винниченка

Ст132-конспект ,

Ст. 136-138прочитати

Дати відповіді на питання №1,2,4 –ст 137

Виконати завдання № 1,4, 7 ст 139

27.04

42

4

Багатозначність символічних образів. Камінний хрест – уособлення долі людини. Ідея нерозривної єдності Івана Дідуха з полем, рідною землею. Останній танець Івана Дідуха перед від’їздом з села як символ трагізму і розпачу прощання з рідним краєм.

Дати відповіді на питання ст. 125
Завдання № 10, 13 – письмово

Підготуватися до написання к-роботи

27.04

36

26

Морально-етичні колізії твору. Національне крізь призму загальнолюдського.

Ст. 71-74 прочитати

Дати відповіді на питання ст. 73

Питання № 1-3-тести

Питання №8письмово

Прослухайте лекцію В.Агеєвої про роман в ютубі

(завдання 3 ст 74)

27.04

37

26

Валер’ян Підмогильний

Життєвий шлях, трагічна загибель. Автор інтелектуально-психологічної прози, перекладач.

Ознайомитися з життєвим шляхом митця ст. 85-87 –конспект. Дати відповідь на питання № 4,5 ст 92

Читати роман « Місто»

2704

34

3

Твір за творчістю М.Коцюбинського

Напишіть творчу роботу на одну з тем:
А) Твір-роздум «Чому кохання – вічна таїна?» (за повістю М.Коцюбинського «Тіні забутих предків»)
Б) Мій улюблений твір у мистецькій спадщині М.Коцюбинського.

Читати твори О. Кобилянської

27 04

35

3

Ольга Кобилянська

Життя і творчість. Формування світогляду письменниці (вплив європейської культури, українського феміністичного руху). Її проза – зразок раннього українського модернізму. Жанрові особливості, провідні теми та ідеї.

Ст..101-105.
Прочитати, скласти план біографії О.Кобилянської, читати новели «Іmpromtu phantasie» («Фантазія-експромт»), «Valse melancolique» («Меланхолійний вальс»).

Читати новелу «Іmpromtu phantasie» («Фантазія-експромт»),

28.04

32

22

Новаторство художньої форми («Майстер корабля»): модерний сюжет, що інтригує, умовність фабули, зміщення часопростору. Проблеми творення нової української культури, духовності української людини, її самоусвідомлення в новій дійсності, символічність образів. Неоромантичні герої То-Ма-Кі, Режисер, Сев, Тайях та їх прототипи, модерністські образи Міста, Моря.

Опрацювати матеріал ст. 69 72  виписати: Проблеми творення нової української культури, духовності української людини, її самоусвідомлення в новій дійсності, символічність образів.

Ох-ти неоромантичні герої То-Ма-Кі, Режисер, Сев, Тайях та їх прототипи, модерністські образи Міста, Моря

28.04

33

22

Морально-етичні колізії твору. Національне крізь призму загальнолюдського.

Ст. 71-74 прочитати

Дати відповіді на питання ст. 73

Питання № 1-3-тести

Питання №8письмово

Прослухайте лекцію В.Агеєвої про роман в ютубі

(завдання 3 ст 74)

5.05

24

21

Микола Вороний

«Блакитна Панна», «Інфанта»

Коротко про життя і творчість, багатогранну діяльність митця.

М. Вороний – ідеолог модернізації української літератури. Естетична програма митця, націленість на модерністські течії в новій літературі. Його творчість – перша декларація ідей і форм символізму.

Ст. 163-167 –конспект .Читати  твори М.Вороного, дати відповіді на питання  № 2,3 на ст..166

№  1.2 ст 169

Вивчити вірш « Блакитна панна» напам’ять

5.05

38

26

Валер’ян Підмогильний

Життєвий шлях, трагічна загибель. Автор інтелектуально-психологічної прози, перекладач.

Ст. 85-88 читати, створити паспорт митця, виписати визначення –урбаністичний роман

Читати  роман « Місто»

5.05

36

3

Автобіографізм «Іmpromtu phantasie» («Фантазія-експромт»). Становлення особистості, цілеспрямованої  й цілісної натури. Образ ліричної героїні новели-роздуму.

Ст. 105-107  виписати  паспорт твору,  дати відповіді на питання ст10

Написати  ваше враження від прочитаного твору

5.05

34

22

Морально-етичні колізії твору. Національне крізь призму загальнолюдського.

Ст. 71-74 прочитати

Дати відповіді на питання ст. 73

Питання № 1-3-тести

Питання №8письмово

Прослухайте лекцію В.Агеєвої про роман в ютубі

(завдання 3 ст 74)

5.05

35

22

Контрольна робота з теми

Підсумок вивченого

Див. завдання в елекронній пошті, або по вайберу

Ознайомся зі списком літератури для позакласного читання

7.05

43

4

Контрольна робота з теми №2 Підсумок вивченого

Див. завдання в елекронній пошті, або по вайберу

Ознайомся зі списком літератури для позакласного читання

12.05

25

21

. Єдність краси природи і мистецтва, образотворчі засоби в поезії («Блакитна Панна»). Узагальнено-ідеалізований жіночий образ як сюжетний центр символістського твору. Мотив самотності людини. Згадка про революцію як данина естетиці доби соціальних перетворень («Інфанта»).

Прочитати  поезію

Авиписати аналіз поезії на ст. 169.дати відповіді на питання № 1,2 ст 170

Вивчити напам’ять: «Блакитна Панна»

читати поезію

« Інфанта»

12.05

39

26

Роман « Місто»Світові мотиви підкорення людиною міста, її самоствердження в ньому, інтерпретовані на національному матеріалі. Зображення «цілісної» людини: в єдності біологічного, духовного, соціального. Образ українського інтелігента Степана Радченка, вихідця із селян, еволюція його характеру, проблеми ствердження в міському середовищі

Ст. 87 створити паспорт твору

Виписати жанрові особливості твору

Опрацювати матеріал образа Степана Радченка

Створити характеристику  образа Степана Радченка

Виконати тести ст. 91

12.05

37

3

Образи нових жінок-інтелектуалок: талановитої піаністки Софії, аристократичної Марти, пристрасної і вольової художниці Ганнусі у «Valse melancolique» Роль образу мелодії вальсу у відтворенні внутрішнього світу героїнь

Ст. 110=113

Виписати сюжетні лінії твору

Ох-ти головних героїнь твору

Дати відповіді на питання ст. 113

19.05

38

3

Глибокий психологізм твору як новаторство О. Кобилянської.

Ст. 112.Опрацювати запитання на ст. 112. Виконати письмово завдання № 11.ст 112

Ст. 112 виконати завдання № 11.

Читати повість « Земля»  О.Кобилянської.

19.05

39

3

Позакласне читання

Опрацювати повість О Кобилянської  « Земля»

Скласти порівняльну х-ку Михайла та Сави

19.05

26

21

. Олександр Олесь (О. Кандиба)

Коротко про життя і творчість, світоглядні переконання митця. Неоромантичні, символістські тенденції у творчості («З журбою радість обнялась…»).

Скласти хронологічну таблицю життя і творчості митця.

Виписати поняття неоромантизм, символізм.

Опрацювати підручник ст173-180

Дати письмову відповідь на питання №3 ст 178

19.05

40

26

Морально-етичні колізії твору. Жіночі образи в ньому.

Виписати жіночі образи твору, дати  їм х-ку,дати письмову відповідь на питання № 10, 12 ст 92

Завдання № 1,2, 3 ст 92

Архіви
Травень 2020
П В С Ч П С Н
« Бер    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Категорії
f3
f2
f2
ped
Національна дитяча
Національна гаряча лінія
Банер Українського центру оцінювання якості освіти
Банер PISA Ukraine
Банер Харківського державного будинку художньої та технічної творчості
?>