Харківське вище професійне училище сфери послуг

Методичні рекомендації бібліотекаря

Методичні рекомендації бібліотекаря

 

Як читати книгу

1. Внутрішньо налаштуйся читати книгу з інтересом, уважно, вдумливо, запам’ятай зміст книги точно і надовго.
2. Зміст прочитаного повинен осмислюватися. Не можна допускати механічного читання.
3. Для свідомого сприймання познайомся з анотацією, прочитай епілог, вивчи заголовок.
4. Запам’ятай найяскравіше, порівняй з уже відомими фактами, явищами.
5. Вчись читати швидко, охоплюючи поглядом цілі фрази, речення.
6. Прочитавши книгу, обговори її з товаришами, дай їй оцінку.

Як працювати з художньою книгою

1. Читай книгу з олівцем у руці. Якщо книга власна, то можна олівцем робити позначки на полях у тих місцях, які тебе зацікавили.
2. Читай швидко, але уважно.
3. Прочитавши книгу, подумай над її головними ідеями, над описаними в ній подіями, фактами,
4. Зроби записи про те, що здалося важливим у прочитаній книзі.
5. Веди щоденник прочитаних книг.

У спілкуванні з книгами Вам знадобиться

Пам’ятка читача:
Якщо хочеш поговорити з ким-небудь – розгорни книгу!
Якщо ти занудьгував – візьми книгу!
Якщо хочеш одержати пораду – відшукай її в книзі!
Якщо прагнеш знайти друга – подружи з книгою!
Якщо мрієш стати справжньою людиною, читай книги!
Якщо хочеш відчути безмежні можливості людського розуму – працюй з книгою!

Як працювати з підручником

1. Прочитай увесь заданий текст, глибоко вдумайсь у його зміст.
2. Памятай, що читання підручника без напруження думки­ марна трата часу.
3. Працюй завжди з ручкою або олівцем у руках. Засвоєнню допоможуть схематичні малюнки й записи.
4. Поділи в думці текст на частини і знайди основну думку.
5. Читаючи текст, пов’язуй його з часом, картою, графіками, схемами підручника.

Архіви
Грудень 2019
П В С Ч П С Н
« Лис    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
Категорії
f3
f2
f2
ped
Національна дитяча
Національна гаряча лінія
Банер Українського центру оцінювання якості освіти
Банер PISA Ukraine
Банер Харківського державного будинку художньої та технічної творчості
?>